Eudes, sous-prieur de Saint-Martin-des-Champs, et Hugues de Crécy, religieux de ce monastère, sont au nombre des arbitres qui réconcilient le roi Louis VII et Augrin, archidiacre d'Orléans187.

  • A Original perdu.
  • a Duchesne, Hist. Franc., IV, 764
  • b Bouquet, Recueil des Historiens de France, XVI, 6-7, d'après a.
  • c Recueil des chartes et documents de l’abbaye de Saint-Martin des Champs, monastère parisien, éd. Joseph Depoin, Ligugé, 1913-1921.
  • Luchaire, Actes de Louis VII, nº 67, p. 121.
D'après c.

Hic est modus pactionis et pacis quæ inter dominum regem Francorum Ludovicum et Algrinum, Aurelianensem archidiaconum, per manum religiosissimi viri Bernardi abbatis Clarevallensis, et Hugonis Autissiodorensis episcopi, et Sugerii abbatis Beati Dionisii et Imari Monasterii-Novi, et Andree de Baldemento31 et Gauterii de Mesalam et Hugonis de Greceio et Odonis subprioris Beati Martini de Campis et aliorum religiosorum virorum, apud Crispiacum castrum Radulfi Viromandorum comitis facta est et concessa. Prædictus siquidem dominus Rex Francorum bonam et plenam et firmam pacem de se et de omnibus hominibus suis, et de Henrico et Roberto fratribus suis, specialiter pædicto Algrino et omnibus rebus et hominibus suis tam clericis quam laicis, composuit. 1