Thibaud Li Poz de Verneuil et sa femme Aveline Desprez abandonnent au Prieuré de S. Leu tous leurs meubles et conquets et Aveline ajoute à cette donation celle du cinquième de tout son héritage.

• B Bibl. nat. de France, Baluze 46, p. 107.
  • C Bibl. nat. de France, Moreau 186, p. 20.
  • a Cartulaire du prieuré de Saint-Leu d'Esserent (1080-1538), éd. Eugène Müller, Pontoise, 1901.
D'après a.

Je Thiebauz Lipoz de Vernüel536 chevaliers et Je Aveline Desprez268 sa femme fesons a savoir a tous ceux qui ces letres verront que nos avons doné et otroié a perpetuiel aumosne a leglise de Monseignor Seint Leu là où nos avons esleu nostre sepulture, pour le salut de nos ames et de nos ancesseurs tous nos meubles et tous nos conquez en quelque lieu que il soient, et aveques ce, je devant dite Aveline ai doné et otroié a la devant dite eglise de Monseignor Seint Leu la quinte part de tout mon heritage en quelque lieu que il soit et quelques choses que ce soient.

Et pour ce que ce soit ferme et estable, je devant diz Thiebauz et je devant dite Aveline avons mis nos seaux en ces presentes letres. Ce fut fait en l'.