De venditione quatuor arpentorum terræ in valle de Verrilles.

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 1, nº 4.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A tous ceus qui ces présentes lettres verront, Renaut d'Anvers, prévost de Montlehery, saluz : Sachent tuit que par devant nous [vind]rent Arnoul Bomerche, de Chaumuçon, et Clémance, sa fame, cognurent en droit eus avoir vendu et par titre de vente quittèrent et dou tout delessièrent desores à toutjouz mes à Thomas Mabre, dou Pont de Chartres, et à ses hers, quatre arpenz de terre, assis ou Vau de Verrilles, si comme il se comportent, en lonc et en lé, que il avaient................ pesiblement dou propre héritage à ladite Climance, si comme il disaient, tenenz à la terre aus Moines Blanz, d'une part, et d'autre, au friches à la damoiselle de Villers, movent dou prestre de Villejust, à deus soubz parisis de cens, pour le pris de sexante et dix soubz parisis, que il ont euz et receuz dou dit acheteur en bone peccune nombrée, si comme il confessèrent, et se teindrent à bien poiez, par devant nous ; prometenz, etc........

Après ce, par devant nous vindrent Jehan le Forestier et Adart, sa fame, de Chaumuçon, loèrent et acordèrent la vente desus dite et quittèrent tout tel droit comme il avaient et comme il atendaient avoir par queque reson que ce feust. Ou tesmoing de laquele chose, nous, à leur requeste et à la requeste desdits vendeurs, avons scellé ces lettres dou seel de ladite prévosté, .