Carta Roberti Loedart, de venditione unius peciæ terræ in parrochia de Tilli.

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 79, l. 8, nº 24.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A touz ceus qui ces lettres verront et orront, Nicolas Gascoing, clerc, garde du seel de la prévosté de Vernon, saluz : Sachent que par devant nos furent présens Robert Loedart et Agnès, sa fame, et recognurent que eus avoient vendu à hommes religieus, l'abbé et le couvent des Vaus de Sarney, une pièche de terre, asise en la paroisse de Tylly, entre la terre audiz religieus, d'une part, et la terre Pierre Renout, d'autre, por quarante souz parisis ; à tenir, à avoir et à porseer, par droit héritage, la vente desus dite audiz religieus et à lor sucessors, franchement, quitement et em pes, per trois maalles tournoises, rendant chascun an de rente, , à Pierres le Camus, de Surcy, sanz nulle réclamance desdiz vendeeurs ne de lor hoirs, etc.........

Et obligèrent quant à ce lesdiz vendeeurs, en contreplege, eus et lor hoirs et toz lor biens, muebles et non muebles, présens et avenir, et espiciaument une pièche de terre, asise en la paroisse desusdite, entre la terre au prior et au couvent de Sauceuse, d'une part, et la terre Mahieu le Caron, d'autre, à prendre et à vendre par la mein de la justise, por toz les coz et les domages restorer audiz religieus et à lor sucessors, s'aucun en encoroient par défaut de la garantie desdiz vendeeurs ou de lor hoirs, totes les foiz que mestier en sera. En tesmoing de ce, nos, à la requeste des parties, avon seelées ces lettres du seel de la prévosté de Vernon, sauf le droit le roy et l'autrui. Ce fu fet l.