Robertus Dare de Heubecort, " de una pecia terræ in parrochia de Heubecort.

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 97, l. 3, nº 11.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A tous ceus qui ces présentes lettres verront et orront, Nicholas Gascoing, clerc, garde du seel de la prévosté de Vernon, salut : Sachent que par devant nous fu présent Robert Dare, de la parroisse de Heubecourt, et recognut que il avoit vendu et otroié as hommes religieus, l'abbé et le couvent des Vaus de Sarnai, une pièce de terre, assise en la parroisse desus dite, entre la terre Robert le Desrée, d'une part, et la terre Jehan de Tors, d'autre, pour vint et cinc souls parisis, à tenir et à avoir et à pourseer par droit héritage la vente desusdite asdiz religieus et à lour successours, franchement, quitement et em pes, par sept souls tournois de rente, rendant chascun an , à Agnès la Beluterresse, sanz nulle réclamance dudit vendeeur ne de ses hoiers, par reson de héritage ne par nulle autre reson, des ore en avant estre fete, sauf le droit au chier seigneur ; einz est tenu, etc...............

En tesmoing de ce, nous, à la requeste des parties, avon seelées ces lettres du seel de la prévosté de Vernon, sauf autrui droit. Ce fu fet l'.