" Matheus de Torni, de una acra terre. "

  • A Original en parchemin. — Inv., p. 97, l. 3, nº 10.
  • a Cartulaire de l’abbaye Notre-Dame des Vaux-de-Cernay, de l’ordre de Cîteaux, au diocèse de Paris, éd. Lucien Merlet et Auguste Moutié, Paris, 1857-1858.
D'après a.

A touz ceus qui ces lettres verront, Nicholas Gascoig, garde du seel de la prévosté de Vernon, salut : Sachent tous que par devant nous furent présens Mahieu de Tourny, de Heubecourt, et Erembourc, sa fame, et recognurent que il avoient vendu et otroié as hommes religieus et honestes, l'abbé et le couvent du Val de Sernay, une pièce de terre, assise en la paroisse de Heubecourt, entre la terre Richart Baudoin, d'une part, et la terre Robin Homfrey, d'autre, pour quatre livres parisis, etc.............. Et eus et leurs hoirs sunt tenus ladite vente as dis religieus et à leurs successeurs, par sis deniers parisis d'enuel rente, rendans chascun an à Jehan de Giencourt à la septembresche, contre tous garantir, deffendre et délivrer. Et en obligièrent quant à ceu en contrepleige, etc..........................

En tesmoig de laquelle chose, nous avons mis le seel de la prévosté de Vernon à ces présentes lettres, à la requeste des parties, sauf le droit le roi et l'autrui. Ce fu fet .