François Ier à Antoine Du Bourg
. — Meudon
1. Résistance du chancelier au scellement des lettres expédiées sur un bref du pape concernant l'archevêché de Lyon. 2. Ordre du droi de régler cette affaire pour préserver les revenus en faveur d'Ippolito d'Este, archevêque de Milan.
- Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 38, 20,1 cm x 27,6 cm, papier, 1 page.
Monsr le Chancellier,
[1.] Mes cousins les cardinal de Lorraine et l'arcevesque de Milan m'ont faict entendre la difficulté que vous avez faict de seeller les lectres patentes qui ont esté expedyees sur le brief du pape touchant l'arcevesché de Lyon1 pour les causes et raisons que avez escriptes à Villandry.
[2.] Et affin que vous saichez mon voulloir et intention quant à ce poinct, entendez que led. brief qui a esté depesché en faveur de mond. cousin le cardinal de Lorraine n'est que pour saulver les fruictz dudict arcevesché à icelluy arcevesque de Milan, desquelz fruictz en toutes façons je veulx et entends qu'il joysse en actendant qu'il ayt sa depesche de Rome, par quoy je vous prye, Monsr le Chancellier, que si vous voyez que l'expedition faicte sur led. brief ne soit bonne ne raisonnable pour cest effect, que vous advisez quelque autre forme affin que icelluy arcevesque de Milan puisse joyr dudict arcevesché et s'il vous semble bon de depescher lesd. lectres patentes qui sont attachees audict brief, à la charge que dedans tel temps, que vous limiterez, l'on sera tenu de fournir les bulles et provisions deuement expediees d'icelluy arcevesché, faire le pourrez car, comme je vous dis cy dessus, je veulx quelque chose qu'il y ayt que led. arcevesque joysse desd. fruictz, par quoy vous en arresterez la depesche le plus tost que vous pourrez.
Priant Dieu, Monsr le Chancellier, qu'il vous ayt en sa tres saincte et digne garde.
Escript à Meudon le vingtiesme jour de juillet mil vc xxxvii.