François Ier à Antoine Du Bourg
. — Meudon
1. Ordre de verser de l’argent à Joachim de La Châtre et à Antoine Ruffin pour l’entretien de leurs troupes. 2. Ordre de payer à Joachim de La Châtre une partie de la pension qui lui est due.
- Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 44, 19,8 cm x 27,6 cm, papier, 1 page.
Monsr le Chancellier,
[1.] Pour ce que j'envoye le sr de Nançay, l'un des capitaines de mes gardes, porteur de cestes, avecques sa bende et celle du seneschal d'Agenoys devers mon filz le daulphin en Picardie pour mon service et qu'il seroit bien difficile que ceulx desdictes bendes peussent vivre ne tenir ordre ne police sans qu'il leur soit baillé promptement quelque argent, à ceste cause je vous prie, Monsr le Chancellier, adviser, actendu le long temps qu'il y a qu'ilz ne furent paiez, de les faire secourir de quelque somme de deniers, soit sur et en deduction de ce qui leur est deu, par maniere de prest ou autrement ainsi que adviserez pour le mieulx et les en faire depescher tout incontinant affin qu'ilz puissent partir dés demain pour faire leur voyaige.
[2.] Et donnez aussi ordre d'en faire bailler aud. sr de Nançay sur ce qui luy est deu de sa pension, à ce qu'il ayt meilleur moyen de satisfaire à la despence qu'il sera contrainct de faire. Et vous me ferez plaisir et service tres agreable.
Priant Dieu, Monsr le Chancellier, qu'il vous ayt en sa saincte et digne garde.
Escript à Meudon le xxiiiie jour de juillet mil vc xxxvii.