École des chartes » ELEC » Correspondance d'Antoine Du Bourg » Année 1537 » François Ierà Antoine Du Bourg et François de Tournon

François Ierà Antoine Du Bourg et François de Tournon

. — Briançon

1. Montant de 2 500 £ dues à Guido Rangoni de sa pension de 10 000 £. 2. Ordre de remettre la somme à Raffaelo Corsini. 3. Ordre de payer sa pension de 400 £ à Niccolò di Piombino.

  • Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 54, 26,7 cm x 19,3 cm, papier, 1 page.
[adresse au dos] À messrs les cardinal de Tournon et chancellier.

Messrs,

[1.] Mon cousin le conte Guido Rangon m'a faict entendre par son homme qui est icy resident aupres de moy comme il luy est encores deu, à cause de la pension qu'il a de moy montant dix mil livres par an, la somme de deux mil cinq cens et tant de livres pour une annee escheue dès le moys d'aoust derrenier, me suppliant luy vouloir faire payer ladicte partie à ce qu'il s'en puisse ayder à supporter les fraiz et despences qu'il est contrainct de faire ou lieu où il est.

[2.] Et pour autant que je desire bien subvenir audict conte tant en cest androict que autres ses affaires en faveur des services qu'il m'a faictz et faict chacun jour, à ceste cause je vous prye, Messrs, vouloir faire fournir lad. partie dont cy dessus est faicte mention ès mains de messe Raphael Coursin qui vous presentera la presente en prenant la quictance dud. conte de luy, auquel à ce que j'entens il a desja advancé lad. partye.

[3.] Au demourant, Messrs, j'ay aussi par cy devant accordé, au mesmes temps que j'acceptay de rechief en mon service mond. cousin le conte Guido Rangon, au cappitaine Nicolo de Plombin qui fut lors envoyé devers moy par ledict conte la somme de iiiic £ de pension par an, dont une annee est seullement escheue dès led. moys d'aoust derrenier. Et pour ce que ledict conte m'a faict entendre que icelluy cappitaine Nicolo est de present prisonnier ès mains des Florentins, me suppliant vouloir estre content de ly faire payer sad. pension pour l'aider à délivrer et mectre en liberté, à ceste cause je vous prye aussi faire fournir lad. partye de iiiic £ à celluy qui vous fournira de la quictance dud. de Plombin et ne faillez de advertir l'evesque de Rodetz de ce que vous aurez faict touchant ce que je vous escriptz affin qu'il le face entendre aud.1 conte. Et vous me ferez plaisir.

Priant Dieu, Messrs, qu'il vous ait en sa saincte et digne garde.

Escript à Briançon le xime jour de novembre mil vc xxxvii.

Françoys.

Breton.

[note dorsale d'une écriture contemporaine] Lectres du roy touchant le faict du conte Guy de Rangon.

1 audict, répété.