École des chartes » ELEC » Correspondance d'Antoine Du Bourg » Année 1537 » François Ier à Antoine Du Bourg

François Ier à Antoine Du Bourg

. — Carignano

1. Ordre de sceller des lettres d’économat des abbayes de Staffarda et de San Constanzo al Monte dont l’abbé, Jean-Louis de Saluces, est au service de l’empereur.

  • Orig. signé et contresigné, jadis scellé d'un cachet de cire rouge sous papier. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 59, 20,7 cm x 30 cm, papier, 1 page.
[adresse au dos] À monsr le chancelyer.

Monsr le Chancelier,

[1.] J'ay faict expedier à l'evesque de Riez mes lectres patentes touchant l'economat et commission au regime, gouvernement et administracion des abbayes d'Estafarde et de Sainct Constans dont est abbé Jehan Loys de Saluces, estant de present retiré avec mes ennemys et adversaires, lesquelles lectres je vous prye et ordonne, Monsr le Chancelier, voulloir incontinent seeller et delivrer aud. evesque ou à son homme qu'il envoyera devers vous sans y faire aucune faulte ne difficulté car les services que icelluy evesque et les siens m'ont par ci devant faitz et mesmement en ce derrenier voyage font et continuent chacun jour et sont pour me faire en l'advenir meritent bien ce que dessus et plus grant chose.

Priant Dieu, Monsr le Chancelier, qu'il vous aict en sa saincte garde.

Escript à Carignan le xxime jour de novembre mil vc xxxvii.

Françoys.

Breton.

[note dorsale] Lectres du roy pour le faict de l'administracion des abbayes d'Estafarde et Coustans.