François Ier à Antoine Du Bourg
. — Silans
1. Offre du cousin de Guillaume Millet, médecin ordinaire du roi, de payer le quart denier de la résignation de l’office d’élu de Meaux, faite par Philippe Bataille à Robert Bataille. 2. Ordre de délivrer à Millet les lettres de provision de cet office.
- Orig. signé et contresigné. Arch. nat., J 965, dossier 6, pièce n° 49, 19,9 cm x 28 cm, papier, 1 page.
Monsr le Chancellier,
[1.] Me Guillaume Millet, mon conseiller et medecin ordinaire, m'a faict entendre qu'il y a ung sien parent qui luy a escript paier et fournir ce que le quart denier de la resignation de l'office d'esleu de Meaulx que faict me Philippes Bataille1 au prouffict de me Robert Bataille2 pourra monter.
[2.] Et pour ce qu'il m'a remonstré que de present il n'a argent pour y satisfaire, me suppliant voulloir faire desduire led. quart sur ce qui luy est et pourra cy aprés estre deu de ses gaiges et estat qu'il a en ma maison, ce que je luy ay accordé, je vous prie, Monsr le Chancellier, que en faisant prendre par le tresorier et receveur general de mes parties casuelles promesse et seureté dudict Millet de luy paier des premiers deniers qu'il recevra de sond. estat tant du passé que de l'advenir, ce à quoy poura monter led. quart dudict office, vous luy faictes ou à celluy qu'il envoyera par delà delivrer les lectres dud. office d'esleu sans y faire aucune difficulté.
Priant Dieu, Monsr le Chancellier, qu'il vous ayt en sa garde.
Escript à Sillant le xviiie jour d'octobre m vc xxxvii.