École des chartes » ELEC » Le formulaire d'Odart de Morchesne » Passages et sauf conduiz » Passage a seel plaqué
[fol. 79v]
[fol. 80]

Passage a seel plaqué

De par le roy.
Vous, cappitaines, chastellains, gouverneurs, maires, eschevins, consulz, jurez, bourgoiz et habitans de bonnes villes, chasteaulx, forteresses, pons, pors, passages et destroiz, cappitaines de gens d'armes, archiers, arbalestriers et autres gens de guerre estans en nostre royaume, laissez passer, sejourner et rapasserN., que pour aucunes choses qui nous touchent nous envoyons en tel lieu  ; et ne lui faites ou donnez ne souffrez estre fait ou donné aucun arrest ou empeschement ne a ceulx de sa compaignie jusques a tel nombre et au dessoubz, en corps ne en biens, en quelque maniere que ce soit ; ainçoiz leur administrez vivres et autres choses neccessaires a leurs despens, se requis en estes.Saichans que, se ainsi ne le faites, nous vous en ferons punir par maniere que les autres y prendront exemple. Donné a Tours le […]a jour de etc.

[10.2.a] ¶ Nota que a telz passages a seel placqué ne se doivent adrecer que aux subgez seulement et non point a aliez ou bienvueillans, puisqu'il y a en teste De par le roy.

[10.2.b] ¶  Item communement on n'y met point de temps, pour ce que ce sont passages volans.

[10.2.c]  ¶ Item nota qu'il suffist de dire simplement Donné en tel lieu, sanz dire soubz nostre seel de secret ou soubz seel placqué.


a Le ms ménage un blanc d'environ deux à trois lettres.